Sunday, November 21, 2010



Kat sini saya ingin berkongsi dengan anda, 1 programme yang sangat HEBAT! untuk anak anda yang masih belajar. Zaman sudah berubah, sudahkah ANAK ANDA bersedia menghadapi persaingan pelajaran? Sudahkan ANDA bersedia menghadapi KEGAWATAN EKONOMI?

Score A Programme menyediakan peluang untuk anak anda menjadi cemerlang di dalam pelajaran dan di samping itu, ibu bapa juga boleh menjadi gemilang di dalam bisnes. Lagi pun, bagus untuk budak-budak ni....daripada main game dalam computer dan tgk tv jek..dan bagus untuk ibu bapa juga sebab, busy mana pun ibu bapa, still dapat pantau pelajaran anak...HEBAT! tak programme nie?

Score A Programme adalah yang pertama di Malaysia dan mahupun di dunia yang mendapat SIJIL SYARIAH COMPLIANT dari segi PRODUK dan PELAN PEMASARAN. Bila ada sijil syariah, takkan was-was nak join...pendapatan halal lagi membawa berkat...

WEBUCATION - THE SUNRISE BUSINESS

"WEBUCATION, the fast growing business opportunity, in Forbes Magazine, tau tak anda magazine ape nie?? dalam magazine nie, memaparkan jutawan-jutawan dunia...Peter Drucker calls webucation "The Next Mega Trend", he states, it will be the next Multi-Billion if not Trillion Dollars Industry. For those of you who don't know Peter Drucker; he is highly respected worldwide management consultant guru and author of over 25 books on business and management.

Mengikut kajian para pakar ekonomi dunia, seperti Peter Drucker, "Webucation" merupakan peluang perniagaan yang paling berpotensi besar untuk masa hadapan, bahkan lebih berpotensi dari Makanan, Kesihatan dan Komunikasi. Perniagaan seperti ini dikategorikan sebagai EKONOMI MATAHARI TERBIT di mana ia mempunyai banyak peluang yang cerah untuk berjaya dalam satu jangka masa yang panjang.

Di Malaysia pula, pada tahun 2010, Kerajaan telah mensasarkan semua sekolah menjadi SEKOLAH BESTARI di mana, pada ketika itu, para pelajar akan belajar melalui laman web dan portal pendidikan seperti Score A Programme.

Potensi Pasaran

  1. Leverage - "Work Smart - Explosive Income"
  2. Permintaan yang tinggi
  3. Kadar penolakan yang rendah
  4. Anti kemelesetan ekonomi (Pendidikan adalah keperluan asas)
  5. Pasaran sedia ada-5 juta pelajar
  6. Pasaran sentiasa berkembang -500000 pelajar baru tahun 1 setiap tahun
  7. Tiada saingan-99% syarikat MLM bukan produk pendidikan
  8. Kesetiaan Pengguna
  9. Pendapatan Royalti- 9 tahun
  10. Webucation- Kemuncaknya pada tahun 2010-100% sekolah bestari
Dengan menyertainya sekarang, kita berada di antara kelompok terawal mengambil peluang seperti ini, baik dari segi meningkatkan pencapaian pelajaran mahupun dari segi menambahkan pendapatan.

Score A Programme telah mendapat pengiktirafan oleh Menteri Pelajaran Malaysia, YB Dato' Sri Hishammuddin Tun Hussein dan PIBG Nasional.


Sekarang keputusan di tangan anda semua...adakah anda ingin menjadi seorang insan yang menyesal seperti di dalam video di atas??Renung-renungkan lah...

No comments:

Post a Comment

Labels