Thursday, August 30, 2012

Dana Kecemasan Yang Anda Kena Ada!


Ramai orang tidak sanggup mengeluarkan duit simpanan atau duit dalam dompet sendiri untuk membayar kos perubatan yang tinggi. Tapi sesetengah orang sanggup menjual tanah, malah sanggup menjual rumah semata-mata untuk membayar kos pembedahan yang tinggi. Akhirnya tinggal sehelai sepinggang dan keperluan asas keluarga terabai!

Milikilah kad perubatan MAA Takaful yang memberikan ketenangan kepada anda dan keluarga apabila memerlukannya. Dengan kos perubatan yang saban meningkat sepanjang hari, kad perubatan ini merupakan penyelesaian kepada masalah ini dan anda tidak lagi perlu MEMINTA-MINTA untuk sumber kewangan bagi membiayai bil-bil perubatan anda! Ini merupakan salah satu dana kecemasan yang patut anda miliki!

Antara manfaat kad perubatan ini:-

- Tiada ko-takaful 10%. Ko-takaful bermaksud peserta takaful kena membayar 10% daripada jumlah bil perubatan yang dikenakan. Namun MAA Takaful menanggung 100% bil perubatan anda.

- Kad perubatan yang sangat murah dan mampu dimiliki dengan serendah *RM55 sebulan dengan nilai had tahunan menjangkau RM200000 dan seumur hidup RM600000!

-Pembaharuan dijamin!

-MAA Takaful mempunyai lebih 90 panel hospital terbaik di seluruh Malaysia!

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya

No comments:

Post a Comment

Labels