Friday, September 7, 2012

Kau yang bergelar ISTERI


Jika anda seorang ISTERI yang tidak bekerja, hanya menjadi suri rumah, menjaga anak-anak, apakah nasib anda jika musibah berlaku kepada suami tercinta?

Ini bermakna, tanggungjawab and akan menjadi lebih berat kerana  anda terpaksa menggantikan tempat suami sebagai pencari nafkah yang utama. Ana perlu memikirkan bayaran persekolahan anak-anak, kos perubatan yang perlu dibelanjakan jika suami lumpuh,barang dapur,bil elektrik,bil air, telefon hutang piutang kereta, hutang pinjaman bank, dan macam-macam lagi. Silap-silap, anak pun kita tak sekolahkan.

Inilah yang akan berlaku kepada anda. Jika si suami meninggal, dia hanya meninggalkan harta,wang simpanan kepada si isteri hanya 1/8 sahaja!sangat sedikit bukan? Anda terpaksa menunggu agak lama kerana banyak prosedur dan agak rumit.

Oleh itu, untuk mengelak kejadian seperti ini berlaku, hubungi saya untuk menyelamatkan duit simpanan atau duit poket hangus terbakar dengan hanya membayar hutang atau kos-kos yang saya sebutkan tadi.

Janganlah kita berkira untuk membuat simpanan dan perlindungan untuk keluarga kita, silap-silap, orang pun akan berkira dengan kita untuk beri pinjam duit semasa kita susah.

Kita tahu tarikh lahir kita, tapi kita tidak tahu tarikh kematian kita.

Hubungi

Irzan - 017-6153014

No comments:

Post a Comment

Labels