Tuesday, September 4, 2012

Penyebab HUTANG!


Sebab utama peminjam GAGAL membayar hutang.

Peratus yang tertinggi ialah 26% mewakili perbelanjaan perubatan yang tinggi dan peratus kedua tertinggi ialah 25% mewakili perancangan yang kurang cekap.

Tidak dinafikan bahawa kos perubatan adalah satu kos yang sangat penting kerana ia melibatkan kesihatan diri. Tetapi, kita telah diberi cara yang efektif bagaimana menyelamatkan duit poket kita daripada membayar kos perubatan yang tinggi, tetapi kita tetap TAK NAK. Disebabkan kita kurang cekap merancang simpanan masa depan kita, maka kita gagal merancang kewangan kita, banyak duit dibazirkan begitu sahaja.

Dengan menggunakan smart medic 100, kita mampu menyelamatkan duit poket kita untuk kos perubatan yang tinggi. Dengan bayaran serendah *RM42 sebulan, kita boleh mendapat kos perlindungan perubatan RM50000 setahun.

Hubungi saya untuk mewakili smartmedic100 untuk perlindungan perubatan yang tinggi mengikut keperluan anda. Jika kos perubatan anda rm20000 anda tidak perlu untuk meminta-minta, atau menjual tanah, rumah atau menghabiskan simpanan anda.

Perancangan simpanan masa depan anda tidak akan membawa apa-apa makna jika bencana yang bakal anda tempuhi tidak diambil kira dalam merancang simpanan masa depan anda.

Hubungi saya

Irzan - 017-6153014

No comments:

Post a Comment

Labels