Monday, September 27, 2010

Kepenatan

Hari Ahad adalah hari yg memenatkan, agak letih, tapi sebagai lelaki luar biasa (ceeeewwwaaahhhh), saya menganggap itu sebagai suatu yang biasa. Semua orang akan penat, even die terperap dalam bilik jek, tak pi mana-mana. Bermula seawal 8 pagi saya telah bertolak ke Hutan Lipur Berkelah. Program ini telah dianjurkan oleh batch 2nd year, brothers biomedical science, katanya untuk mengeratkan ukhuwah sesame kita. Pada mulanya memang tak mau pi, sbb on the same day, rase nak pi Writing Skills, tapi bila keadaan telah memaksa, pergi la jugak..

Kami semua pergi ke sana dengan menaiki 6 buah kereta, semua kereta mahal-mahal lak tu, 2 buah kereta Neo, sebuah Saga SE, Kelisa dan Kancil. Sampai di sana dalam kul 8 pagi. Giler sejuk..tapi perjalanan nak ke air terjun, pergh…giler jaoh..nak kena merempuhi lopak-lopak air..lubang..naseb bek jadi penumpang. Huhuhu. Sampai jek sana, pe lagi, terjun dalam air la…huhuhuhu..mula-mula kat tempat yang cetek, then pi tempat yang dalam giler..naseb bek ad bwk life jacket, terapung la jgk even berada kat tempat yang agak dalam.. terjun ala-ala perenang Negara!!hahahaa

After that, kami buat BBQ, makan ayam, nyam2….yang paling best terjun kat tempat yang dalam..huhuhu…dalam kul 2, me and the geng bertolak p rumah En Misuari, die ada buat rumah terbuka..yang menyebabkan saya datang ke sana sebab die kata die da order 500 cucuk sate.. pe lagi..terpaksa la datang..kui3..da sampai rumah die, banyak giler makan,mi goring ada..nasi impit..sate..kuih..kenyang giler….huhuhu.

Da kenyang, kami pun balik la asrama, terlentang kat atas katil. Tengah-tengah relax tu, tanye la member sorang nih..macam mana dengan Writing Skills tu..then die jwb "tak payah pi pun takpe", so dengar jek macam tu..lega la saya…huhuh..so, hilangla rase penyesalan tak pi seminar tu..malah rse bertuah sebab dapat pi berkelah.keh3…ok..sampai sini jek..assalamualaikum.

2 comments:

Labels